اطلاعات 4 سال پیش در موبایل بانک رسالت

کد خبر : 22544

استفاده از خدمات الکترونیکی بانک‌ها و موسسات اعتباری و نحوه اطلاع رسانی درباره خدمات جزو حقوق مشتریان در بانکها است.

بر همین اساس نیز سایتهای اینترنتی بانک‌ها و موسسات اعتباری همواره به روزترین اطلاعات درباره ارائه خدمات الکترونیکی و محصولات خود را اطلاع‌رسانی می‌کنند.

حال با بررسی سایت اینترنتی بانک قرض الحسنه رسالت به نکات جالبی پی بردیم که به صورت مختصر به ر به آن می پردازیم.

با مراجعه به این سایت در قسمت همراه بانک امکانات و خدمات مورد استفاده در نرم افزار این بانک رامشاهده می‌کنیم.

نکته جالب اینکه راهنمای همراه بانک مربوط به آبان ۹۴ بوده و پس از آن روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت زحمت به‌روزرسانی و تغییر ساعت تسویه پایا در همراه بانک را نیز به خود نداده است!

ساعات تسویه پایا در سایت اینترنتی، هفت مرحله در طول روز و در فواصل زمانی مشخص ذکر شده و این در حالی است که تسویه هفت مرحله در هر روز مربوط به حدود سه سال پیش است!

همچنین مشتری به دلیل راهنمایی ضعیف دقیقا نمی داند انتقال وجه بین حسابهای خود و نیز انتقال وجه بین بانکی ساتنا و پایا تا چه مبلغی نیز انتقال وجه بین بانکی ساتنا و پایا تا چه مبلغی در سامانه همراه بانک فعال است.

در دو تصویر زیر نحوه انعکاس راهنمای استفاده از همراه بانک قرض الحسنه رسالت را در سایت اینترنتی این بانک که مربوط به آبان ۹۴ می باشد را مشاهده می کنید.

این خبر را با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

نظر شمانظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *